HTM i Give

Den 29. april , allerede kl. 7 mødtes Henriette og jeg for at køre sammen mod Give hvor der skulle være HTM konkurrence, arrangeret af Jette & Helle i Klinkenborg Hundezentrum.

Turen derover gik hurtigt og nemt, parkeringen var lige udenfor hallen og der var fantastiske luftemuligheder. Selve hallen var stor, arrangørerne havde ikke prioriteret at have verdens største ring, men meget fin størrelse på 19×20 m og så ellers masser af plads til hunde og publikum. Det syntes jeg personligt er mega dejligt, at hundene ikke skal være så pressede, men der er plads til dem.

Mocca manglede kun 1 cert og ærligt skal jeg da indrømme at jeg var nervøs, det der sidste cert det gør alligevel noget. Sådan har jeg ikke haft det med de andre. Heldigvis var HTM3 dagens første klasse og Mocca var en stjerne ❤ Så kunne vi ikke gøre mere andet end at vente maaaange timer på præmieoverrækkelsen 🙂

Dagen gik nu overraskende hurtigt, der blev hygget, snakket, gået ture og spist frokost udenfor sammen med hundene.

Tid til præmieoverrækkelse, Mocca blev 2. vinder i HTM3, vandt hende 3 og sidste cert og dermed titlen DKHMCH – Dansk Heelwork To Music Champion.

Henriette og Sidsel var så søde at de havde medbragt bobler, vindruer og flødeboller. Det var en kæmpe overraskelse, men det var fantastisk at kunne fejre championatet på dagen og sammen med alle de andre deltagere ❤

Skriv en kommentar