HTM på Gabogaard, feb. 2023

Mocca var tilmeldt HTM2 på Garbogaard. Dette var vores 3 gang i klasse 2, de andre gange havde jeg stillet op med vores udvidede version af vores klasse 1 program og det var egentlig også planen at jeg ville det her. Jeg havde siden efteråret arbejdet med nye positioner og et klasse 3 program, det tager så lang tid at lave så jeg ville arbejde med det sideløbende. Da vi nåede februar syntes jeg at vi var nået så langt med det, at jeg ikke ville genopfriske vores andet program, men korte lidt af klasse 3 programmet og så stille op med det på Garbogaard.

Mocca arbjedede som sædvanlig som en stjerne ❤ – og jeg syntes det var fedt at være i ringen med Mary Poppins programmet. Jeg elsker virkelig det program og jeg elsker at træne det.

Mocca vandt klassen og opnåede sin HTM2 titel.

Skriv en kommentar