Tillykke Mocca

Åhhh altså, det blik ❤

Tænk engang at denne lille sorte bandit fylder 3 år i dag. Jeg er SÅ taknemmelig over at hun kom ind i mit liv ❤

Hun er ikke den nemmeste hund på alle punkter, men på MANGE punkter er hun den mest:
KÆRLIGE, SJOVE, OPINDSOMME og FANTASTISKE TRÆNINGS -og løbeMAKKER man kunne ønske sig! Mocca du er One Of A Kind ❤ Vi diskuterer stadig hver dag om hvor vidt man må hoppe på køkkenbordet!

Tiden er fløjet afsted, og alligevel føles det som om du har været hos mig altid. Selv om det første år var lidt begrænset med oplevelser pga Covid19 og et lukket land, så har vi alligevel nået at få en masse oplevelser sammen -og til december har vi endnu en oplevelse at se frem til, når vi skal til NM i HTM i Finland. Jeg glæder mig helt ubeskriveligt.

Din fødselsdagsfest bliver desværre ikke på dagen, men tirsdag tager vi revanche med gåtur med sheltie-veninden og senere fødselsdagsfest med Hazyland drengene.

Skriv en kommentar